För du är en nolla och jag din idol

Lördagkväll. AWESOME!
Först hockey med Linda, 5-2 till hemmalaget. Vad tkr vi om det egentligen ? ;O Du hade ju AIK-halsduk på dig så det kanske var bra dådå :P
Men jag måste bara påpeka lite smått att våran hejarklack är verkligen vältalig. "Challalala challalala eeeeeh öh AIK". Jag dog typ xD

Ner mot Scandic, gick där i gympadojjor o allmänt inte festklädd. Det ändrades inne på damernas där jag förvandlade mig till en awesome-party människa. Fan va jag såg bra ut igår! Jag skulle kunna gifta mig med skorna för vad dom gör med mina ben, såg fan ut att ha lika smala ben som Matte! KÄRLEK! Kände mig så otroligt allmänt awesome. + att det var en tjej som stötte på mig typ xD Alltid lika trevligt!
Krutov var bara helt underbara som alltid o Björn var fan inte dålig han heller ;D
Haha en Niklas kom o frågade om jag ville köra hem han o hans bil till Moröbacke xD Lite trevligt att ha nån att snacka med när man väntade på bussen, även om han var relativt full^^
Hör o häpna så var det faktiskt nyktert igår!

Matte o a totally awesome Red Walrus!


We're fucking AWESOME!


Kärlek på Krutov =D



Trodde jag hade kommit över det men uppenbarligen inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: