Hur mycket du än försöker så kan inget längre ändra sig

Jag mår jättekonstigt :S Är übertrött, huvudvärk o mår illa så fort jag äter något ;S Känns inte bra. Men man har inte råd att vara borta nå mer från skolan så det är bara att pallra sig dit.
Tur man har en awesome-klass så allting känns lite bättre=)
Som tex har man Patrik o Isak som klottrar fulla mig, jätte fina teckningar på min arm osså ritade dom något bak i nacken på mig :P




Skippade tillomed HU ikv ;O Men mådde skit osså vare bara lydnadstävling som jag inte ens skulle vara med på så det kändes lite smått ovärt. Blev en hemmakväll i soffan med päronen ist. Fast jag var inte så social för jag sov typ i en timme, men vad hjälpte det? Fortfarande lika trött ;S
Blir nog sängen nu, somna i reklamen i Roast på Bernst eller nåt!

Somsagt,
You're sleeping with the TV on and lying in an empty bed ..

Tjoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: