I never will be good enough for you, will I?

Helt tomt. Bara tystnad. Så himla skönt! Jag älskar mina hundar men det är väldigt skönt att komma hem till ett helt tyst tomt hus ibland. Just nu älskar jag tystnaden mer än något annat i världen tror jag. Mitt huvud håller på att sprängas, ryggen har typ gått av o av någon underlig anledning har jag träningsvärk i låren :S Jag som lyder reklamen, "Bästa sättet att undvika träningsvärk är att röra på sig så lite som möjligt". Förstår inte.

Idag har då jag och Anna varit på Ursch-vikenskolan (förlåt, Ursviksskolan*) och träffat en årskurs 6a. Riktigt gulliga ungar=) Tyvärr så var Isakkakakk sjuk så han komme inte o var med men allting gick som bra ändå=) Hade lite namnövningar o sånt o några av namnen sitter faktiskt redan! Det trodde jag aldrig :P
Det kommer nog vara kul att ha våra träffar med dom iaf=)

Här sitter jag nu, själv, i min awesome-hatt o awesome-kjol och ser allmänt awesome ut. Men det är förjävligt emosewa att Matte har lämnat mig såhär=( Men till min lycka så insåg jag att det går då skicka sms till henne! Hon behöver inte säga nånting, allt blir bara bättre av att hon helt enkelt vet om det :P Inte särskilt logiskt men så är det ändå. 


Jag fatta allt och ingenting
Där stod ju du som alltid skulle va min
Du såg exakt lika påkommen ut som du var
Men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: