Just give me a little affection on this cold and lonely road

Sitter här o supertråkar. Har rast så jag vägrar då göra skolarbete. Känns inte som om jag har hjälpt till så mycket alls idag men..

Lima ringde igår, det är visst en oskriven lag att om man är ute o rider Ruffa så måste man rigna till mig xD Men det var kul, längesen man hörde av henne=) Funderar på att dra ihop gamla gänget, nån som är på?=)


Kan ju roa er med att det är 9 dagar kvar till lovet, det känns lite skönt va?=)
Men nu börjar lektionen snart så
Tjoo

Save me from a state of un-emotion.
Postat av: Anna

Hihih :)

2009-10-15 @ 18:56:39
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

RUFFFAFFAFAFAFAFAFAF<3 ANNNAANANNANA <3



Jag klarar typ inte av att inte veta vad som hander med Ruffa varje dag=( SAKNAR ER SOM FAEN.

2009-10-21 @ 01:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: