Leave tonight or live and die this way

Ny update, C-huset blir typ inte användbart förän fram mot jul / efter jullovet. Så alla våra saker, o lektioner o allt är typ bara skit just nu. Vi har inga skåp att lämna saker i, har inga böcker som vi kan plugga i så prov är rätt omöjligt. Men vi måste väl få nya böcker och sånt. Och det finns ju faktiskt massa skåp i D-huset som inte används så jag tycker vi kan få ta dom.


Nu på kvällen så har jag då varit med världens bästa Simon, Emelie o Idah=) Vi hade faktiskt jättejättetrevligt, o vi såg inte ens en skräckfilm! :O Massa prat om känslor o kärlek o lite godis på det. Och självklart MASSOR av skratt! Har jämt träningsvärk i magen dagen efter man har varit med dom :P Men väldigt trevligt=)
Måste göras om snart !

Kommer förhoppningsvis bilder imorn elr nåt, hade inte min kamera men Emelie hade sin så hon får allt ta o skicka ;D

, jag finns här<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: