Pick me up, put me down, start me up and watch me go

Har inte skrivit på ett tag nu menmen. Inte mkt händer i mitt liv :P
Har börjat vara ute o springa med Holly, trodde varken min kondis eller mitt knä skulle palla det men det går rätt bra=) Springer ju inte överdrivet mkt, hon är ju bara liten så..
Skolan går okej, VG på senaste proven o en redovisning som var "mycket mer än G".
Sömnen går sämre, tack för det.

Lov snart dock, då blire till Göteborg så det blir väl inte överdrivet mkt sömn där heller men jag överlever väl. Får sova på tåget ner :P
Nu orkar vi inte leva längre, Godnatt från Erika Awesome, Ronja o Svarta Faran.
Tjoo


Btw, ser fram emot klassfesten=) Hoppas alla kommer! (Jag lovar att dricka mindre om det hjälper^^)
Postat av: Eauh? :D

När man är liten och trött behöver man,

nå'n som stoppar om en och kramas lite grand.

För ibland är man rädd, det känns ensamt och då,

är det skönt att få hålla nå'n i hand.



Och även om man blir stor och så väldigt klok,

så kan det hända att allting går på tok.

Och fast man vet bäst, som vuxna alltid gör,

så är man ängslig när ingen ser och hör.



För ibland är man rädd, det känns ensamt och då,

är det skönt att få hålla nå'n i hand.

För ibland är man rädd, det känns ensamt och då,

är det skönt att få hålla nå'n i hand.

2009-10-21 @ 23:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: