Remember yesterday?

Jag är inne i en sånhär period då jag verkligen inte orkar ta tag i något alls. Har 4 hemuppgifter, var av 2 skulle vara inne förra veckan. Nu har jag en fin lucka idag, har på mig ända till ikväll att göra klart historiauppgiften, men det kommer inte bli av. Jag förstår typ inget. Känner mig helt dum i huvudet såfort jag ens tittar på en läxa.
Misslyckad.
Osså har jag tappat bort det jävla papperet! Jag blir galen, när jag väl sätter mig o tar tag i det så skiter sig allt ändå. Kanske är dags att hoppa av skolan >.<
Fyfan för livet just nu säger jag bara!


Du säger att du minns och att det känns som igår men det var för längesen för att ens komma ihåg. Jag trodde jag var kvar men jag har börjat på nytt, det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen?
Jag gav upp för längesen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: