She stares at the ceiling and tries not to think

Sitter i Kennets rum, gillar det här inne.. Har snott massa musik så jag har något att lyssna på påväg ner till Gbg=) Far ju snart! Helt sjukt.
Anywhoo så har någon av hundarna ätit typ en halv Polly-påse... Det är ju ändå inte så mkt choklad på pollysar men vi får väl se om nån börjar krampa, då äre bara att fara upp.

Måste gå o städa mitt rum nu ;O Kommer typ en mäklare elr nån imorn så.. Sen blire verkligen sängen. Har sovit 2 timmar på soffan men är hur trött som helst. Det dumma är bara att jag kan inte somna i sängen! Det suger. Måste ha TVn på eller nåt så då går det typ..
Så aja, en skoldag kvar, sen lov! Kärlek på kortdag oxå ;)
Tjoo



Standing by the window
Eyes upon the moon
Hoping that the memory
will leave her spirit soon

She shuts the doors and lights
and lay her body on the bed
Where images and words are running deep
She has too much pride to pull
the sheets above her head

So quietly she lays and waits for sleep

Postat av: M in the fukkin states

nar kommer du hem igen fran Gotet? Jag vill traffa dig!

2009-10-22 @ 23:33:04
Postat av: Dream Theater :)

And water can't cover her memory

And ashes can't answer her pain

2009-10-22 @ 23:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: