Umeå, alltid på prispallen!

Jaadu, det gick faktiskt väldigt bra i Umeå, som alltid. VI KLARADE TIDEN! VI, jag o RONJA, vi klarade TIDEN! Men självklart har djävulen någonting emot mig o vi får 5 fel på slalomet. FYFAN SÅ ARG JAG VAR! Ingen i small klassen fick pinne dock.. Kom trea. Men om Ronja bara hade tittat på mig lite så skulle hon ha kommit in rätt o vi skulle ha tagit våran jävla helvetes PINNJÄVEL.
Förlåt för alla svordomar, ni borde veta att jag ändå är jättestolt över henne o hon var riktigt, riktigt duktig! Jag blev bara något besviken.. Ville typ slå ner ett träd eller nåt.
Men min älskling var så duktig!=)

Andra loppet så halkade jag o gjorde illa knäet vid typ fjärde hindret. Funderade seriöst på att bara gå av planen där o då, så då förstår ni att resten av loppet inte heller gick så bra, men det blev felfritt fast massa tidsfel.


Från förra hösten i Umeå

Sen for vi till himlen, dvs Skopunkten i Umeå. KÄRLEK! Köpte 2 par assnygga awesome party-skor o ett par snygga vinterskor=) Käääärlek!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: