We sold out all over the world

I brist på mer beskrivande ord så SÖG gårdagen totalt. Sämsta fredagen någonsin typ, t.o.m klassfesten var bättre o den slutade halv elva med illamående. 
Igår var det sista gången jag träffade min Matte!=( Den jäveln lämnar mig nu för att fara till nå jävla.. FLORIDA. Så fuskigt! Jag blir deprimerad påriktigt. Ska jag springa omkring själv här i 2 veckor, sen kommer hon hem typ 2 dagar efter jag far till gbg, så vi kmr inte träffas på 3 hela veckor! Vad fan ska jag göra?
Jag älskar dig gumman ha så kul!

Var då hemma typ kvart över tolv igår, somnade 3. Hade trevligare den tiden hemma än tiden jag spenderade i Ursch-viken. Menmen, det funkade väl det också.

Nu blir det nog att försöka sy en ballongkjol o se fotbollen :P
Ha en trevlig kväll!
Tjoo

Postat av: M

HAHA, bra för mig att jag hade en bra gårkväll iaf..



Vad ska jag göra utan dig?=(

2009-10-10 @ 20:32:42
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: