"Why are you so far away?" she said, "Why wont you ever know that I'm in love with you"


Provade studentmössor idag! Det är typ inte länge kvar :O Studenten FFS. Hihi=)
Våra mössor kmr kicka ass.

På eftermiddagen spenderade vi 2½ timme i Midgård med NVarna o lyssnade på nån dude som pratade om att Sverige förlorade Finland till Ryssland år 1809 o en massa om ryska soldater som flydde från armén o bildade familjer i Sverige o nå skit. Inte helt ointressant iaf=)

Ikväll började valpkursen. Inget nytt typ, gått den några gånger förut ^^ Nog för att det börjar vara några år sen... Hursomhelst så gick det relativt bra, hon lyssnade ju faktiskt i slutet :D Fast hoppar o biter mig i armarna gör hon än... Måste få bort det.

Nu borde jag arbeta med "Roller som du och jag har" elr vafan det hette men jag fattar ingenting (ja jag är väl puckad) så he bli inge av. Så sängen står som nästa på the to-do-list.
Godnatt
Tjoo

Postat av: Lima

Studeeeenteeeeen!!

2009-10-02 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: