Been to the bottom of every bottle

Lite till och jag skulle vara i himlen, nu skäms jag bara.


Haha detta börjar vara dåligt, folk tar mitt "alkoholproblem" pårikt xD
Det sjukaste är nog att jag gillar det. Det känns lite härligt att ha ett rykte, kunde ha varit om något roligare men ändå. Alla borde ju inse att jag inte har så stort problem, är nykter hela veckorna på skolan kanske? ^^ Men aja. Dom får då tro vad dom vill, jag skiter väl i det. Det är typ första gången jag verkligen menar det, jag skiter fullständigt i hur massa randoms tänker om mig. Har aldrig haft bättre självförtroende än just nu, känns som om jag faktiskt har hittat migsjälv långt här nere bland alla trasiga delar o lösa skruvar. Skönt.
Som en frihet.
Det är ju som tack vare dig på många sätt. Hoppas jag du vet, annars ska jag tala om det för dig. Någon dag, om ett tag. Kan ju skriva "Tack" ändå, se om du förstår, eller om du ens läser det :P
Så tack, för allt. =)!

Nu blire nog sängen, har mycket läxa till imorgon, den här dagen har varit fylld av hundpromenader o tupplurar för jag blir så slut av promenaderna xD Inte helt frisk, det märks. Ska bli frisk till imorgonkväll så bäst jag skyndar mig!
Tjoo

Ägde min bror idag.
E- "Skolsystern tror jag har svininfluensan"
R- "Troligen.. Så går det när man umgås med grisar."
E- "Inte mitt fel att du är här så ofta?"
R- "Oh snap!"
Postat av: Marina

Du ska inte äga din bror :P

2009-09-12 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: