Close your eyes, clear your heart,

Helgen.. Jadu :P Blandade känslor.

Lördag: Agilityn gick ganska bra, inga fel på hinder men självklart tidsfel. Kom på femte plats. Hoppet var en ganska rolig bana, o eftersom vi aldrig klarar tiderna i hoppklasserna ändå så tänkte jag ha lite kul o körde både bakombyte o högerslalom. Bakombytet funkade faktiskt =D Vart lite chockad där så då blev de lite strul men ändå :P Sen så fick vi 5 fel i slalomet osså tidsfel.
Kvällen spenderades på en gård i Trundö=) For o hälsade på Hollys uppfödare o vem var där då om inte E-bay! Hollys bror, den dära vita ni vet. Så jäkla söt sak alltså! =D Helmer, pappan, var självklart där också=) Hade verkligen en supertrevlig kväll. Först så busade hundarna o sen så gick vi in o fikade bullar o lyssnade på The Eagels xD Pappa var verkligen i himlen den där kvällen xD Pia är verkligen jättetrevlig, Helmer o E-bays matte=) Satt o snackade jättelänge o hade bara allmänt mys=)
När vi kom tillbaka till husvagnen så gick jag o Ronja (alltså inte min hund utan en tjej som bodde med oss) ut med hundarna och himlen var så vacker så jag vet inte vad! Vi la oss på en parkering mitt i ingenstans o tittade på stjärnorna. Kallt vart det men det var lätt värt det.

Söndag: Började med Hoppet, som gick väldigt bra=) Tyckte hon var skitsnabb, dock lite seg i starten, men ändå hade vi nästan 7 sek i tidsfel. Femte plats igen. Jag börjar nästan ge upp hoppet, vi lär ju aldrig ta någon pinne. Lika bra att inse det.
Agilityn
gick också superbra, bättre fart från början, men sen i slutet så var jag en idiot o sprang för långt ifrån henne och visade inte alls vart hon skulle så hon vägrade på tredje sista hindret så he sket sig fullständigt. Näe fyfan så arg jag är på migsjälv. Besviken, arg, förbannad. La mig på gräset med Ronja ett tag för att försöka lugna ner mig men jag vet inte hur det gick..
Annars har helgen varit ganska bra, grattis till alla som tog placeringar o pinnar, Andrea t ex som tog 2=)

Nu blire att close my eyes, clear my heart o sova.
Tjoo

(Bilder kommer senare, glömde självklart kameran i husvagnen då vi for till Sari men Pia lovade att skicka nå bilder till mig)
Postat av: Andrea

Tog ju 3 :D

2009-09-14 @ 16:25:53
Postat av: Marina

Ge inte upp! :)

2009-09-14 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: