'Cuase all I live for is fridaynight

Fytusansåjävlakuldethärskabli! Nej,jagharintetappatbortmellanslagstagnentenmenjagärsåjävlagladsåjagglömmeranvändaden!

Nu bär det iväg till A-torp där de är klassfeeeeest, men något har strulat så vi får inte lokalen förän kl 7 så jag ska stå där o hålla kvar alla människor som kommer för tidigt! Jag är en ängel jagvet ^^
Sen bär det iväg till Station! ÄNTLIGEN! JÄVLA KÄRLEK ALLTSÅ! O jag har självklart min Awesome-hatt, hoppas ingen stjäl den för då kmr jag gråta =(
Alla ska ju typ på Station ikväll så I see you there I guess!
Nu blire fixa smink o sprit,
Tjoo
Postat av: Anna

Inte jag...

2009-09-25 @ 17:52:52
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: