"Det är MIN park!"

Aja, skratta åt mig, fylleskallen Erika som super ner sig så mycket så hon inte ens tar sig till Station.. Jag är så jävla förbannad så jag skulle kunna slå ner nån egentligen men jag skrattar åt allt ändå för jag är en positiv människa nu för tiden =)

Jag vet att typ hela min klass är in på bloggen varje dag o letar bilder men tyvärr så måste jag verkligen plugga till imorn! Så bilderna kommer imorgonkväll, jag lovar och svär.

Linda sover här ikv=) Kuligt!
HU gick väldigt bra åxå så en bra dag rakt igenom=) Förutom skolan dådå men ^^ Hela jävla klassrummet vände sig om och sa "Heeej Erikaaa" när jag kom in :P Dom trodde typ jag hade dött av alkoholförgiftning elr nåt xD

Aja,
Tjoo!
Postat av: M

Haha, Erika Awesome klarade sig inte till Station! mobbar dig lite smått

2009-09-28 @ 22:42:23
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Anna

I HEARD! ;)

2009-09-28 @ 22:51:56
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: