I hear the trash you're talking

Du tror inte jag har något bättre att fylla min tid med? Det enda jag har sagt om dig är att jag inte förstår mig på dig alls, friendly one day and icecold the next.

Dagen har varit bra. Faktiskt skönt att vara tillbaka på skolan på nåt sätt ;O Har saknat min underbara klass!<3
HU gick bra, nåra småjobbiga tjejer menmen ^^ Tränade Holly lite också, hon är verkligen jätteduktig o rolig att jobba med =) Blir nog o utmana brorsan på lydnadsplanen om ett halvår ;) Hårdträning!

Btw, längtar ihjäl mig till Station!
You're nothing but an extra, and baby I'm the star

Tjoo

Postat av: Anna

Your not the only one :)

2009-09-14 @ 22:23:08
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: