If you keep up this shit, take the hit, dig your grave

Holly typ slet upp halva min handled idag =''( Okej, lite dramatiskt men alla som känner mig vet att jag är väääääldigt annorlunda när det kommer till handleder, jag pallar dom bara inte. O hon bet mig o jag har ett sår o de blödde o jag dog i smyg.



Kom just hem från Matte, har klippt mig så nu ser jag extra awesome ut =) Syrran följde oxå med o blev klippt, var lite kul att spendera lite tid tsm, vi pratar som aldrig annars.
Haha gjorde en kladdkakeklet o tog med så när vi kom dit stoppa vi in den i ungnen o vispa grädde, sen tog vi fikapaus efter hon hade klippt mig xD
Vad kan man säga? Vi är awesome and that's how we do it!

Nu godnatt,

Tjoo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: