Me and my pillowcase

HAN DOG ='( George är döööööd =(=(=(
Min värld gick under.
Tur att nån bryr sig.

Good day=) Presentkortsregn på stan, fångade faktiskt ett kuvert, nog för att jag blev klöst i ansiktet o armbågad i magen, men 50kr inne på Vintergatan fick jag ;) Blev en chokladkaka, Natur chips o tuggummi=)
Pappa var hemma när jag kom hem, såg en tankbil stå framför huset :P Han är så söt när han bara är hemma helt plötsligt=)

Grey's var underbart och hemskt. Chokladen var också underbar och hemsk :P

Tack för att du får mig att känna mig såååå intressant och betydelsefull
Godnatt.
Tjoo

                                                                                         I'm sorry that I kissed you
.

Postat av: Anna

Faaaan! JAg har inte sett det!

2009-10-01 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: