People couldn't believe what I've become

Varit på Bruks en snabbis nu ikväll. Gick förvånadsvärt bra, Ronja var så slö i bilen så jag trodde inte hon skulle kliva ur ens men hon hade faktiskt hyffsad fart ikväll=)
Holly är helt galen när vi är där, lugnar sig väl tillslut men hon är riktigt jobbig. Jag känner mig så oduglig för jag vet inte vad jag ska göra, kommer fan inte ihåg nåt av att ha valp. Självförtroendet får sig alltid en törn när man har med Holly att göra..

Blivit banlyst från skolan, skolsystern tror det är svininfluensan det jag har så hon ville att jag skulle vara hemma hela veckan. Hur friskt är det? Fatta så mycket jag kommer missa. Tur jag har tagit hem kommunikationen iaf.
Men ofta jag har svininfluensan? Tjoller! Börjar ju må bra nu ju.. Men aja.


Har så ooootroligt tråkigt så det är inte sant. INGEN inne på msn som vill snacka, finns inget att se på tv, hundarna sover, kameran har slut batteri, det mesta av läxan är gjord.
Blir typ se Lejonkungen nu.
Tjoo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: