Perroträff 20/9

Så jäkla kul dag!=) Jag gillar Perrofolket för dom gillar mig ;) Hasse är mitt största fan :D Dom där gubbarna är lite speciella ;)


Dethär är Meijas nya pojkvän, visst är han stilig? :]

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Och här är då min nya kärlek!<3
Jag ställde Hamlet åt Ullrika, han är verkligen en underbar hund=)

Det var väldigt mycket gruff i ringen bland hanarna så vi smög iväg bakom ett hörn och myste lite medan vi väntade på våran tur=) Han var verkligen duktig, bara smågruffade lite åt den bakom oss en gång.


Och här har vi min sweetiepie. Hon är underbarast=) Men vi kom femma. Vad hände där? Aja, vad bryr vi champions om ett resultat på en fjuttig inoff? Inte mycket ;)




Sen när jag körde hem så fick jag typ nå migrän anfall o var typ sånna nära på att stanna i ursviken o låta mamma köra resten av vägen ;S Huvudet är lite bättre nu men jag ska nog vila en stund till ändå,
Tjoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: