Runaway with my heart

Trodde fan inte jag skulle peppa denna helgen såhär mkt men det börjar rent bli sjukt!
Förfesten börjar fan på bussen hem ;)
I just can't wait!
Morgondagen blir chill, 2 lektioner. Dock ska jag ramla omkring på skolan i klackar ;O Hoppas jag överlever alla trappor xD Sen blire hem en stund, sen upp till stan igen för att hämta Linnéa o Marre o sprioten o sen hem igen. Vidare till StefN o sen upp till stan. Det innebär 5 bussturer för mig imorn!
Funderar på att färga håret svart imorn medan jag är hemma, några åsikter?=)


Okej, detta börjar bli läskigt. Jag har ett trasigt gossedjur som leksak åt Holly o när jag gick ner för trappen för att duscha så låg den i hallen. Sen efter jag hade duschat o gick på toan uppe så var den där, o alla hundarna hade varit instängda nere ;O Och nu ären inte på toan längre! Det är som den där dockan som kommer o mördar en i sömnen, rädda mig!='(


Du vet.

Postat av: M

:S :S



(Pepppppp!)

2009-09-03 @ 22:49:43
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: