Sing for the moment

Jag tror aldrig att skolan har varit såhär rolig någongång. Jag trivs verkligen väldigt bra! Alla pratar med alla, lärarna är bra (med vissa undantag), ämnena är inte alls så hemska (åter igen med vissa undantag), och vi har verkligen kul=)
Nu vart det viss klassfest hemma hos mig på lördag ;O Skulle egentligen ut till Isaks stuga o basta men de blev inte av så nu kommer (förhoppningsvis) nästan hela klassen hit på lördag=) Fast mamma var inte så jätteglad.. Ska se hur många som är på att fara på krogen när kvällen börjar bli lite sen så mami får sova ifred :P

Just nu sitter jag o pluggar, IGEN ;O NK denhär gången :P
Imorgon äre kortdag, sen kommer Marre o Linnéa hit efter de slutar o sen så blire göra sig snygg o dra till StefN ;) Stackarn har inte mycket till val, det blir fest vare sig han vill eller inte! =D

Hoppas verkligen att jag får tag i en viss person så jag kan få mig någonting alkoholigt i helgen.
Aja,
Tjoo

Postat av: M

Vad är det som är så speciellt med det här 'pluggandet' du pratar om? Aldrig har då jag gjort något sådant!

2009-09-03 @ 19:29:41
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Marina

Så han vet om att det är fest hos han iaf? :P

2009-09-03 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: