Snodde från Linnéa för jag har så jäääätteroligt just nu...

t i o s a k e r o m d i t t l i v
1. har du nånsin varit kär? – Tror jag då
2. tror du på kärlek? – vill då göra det 
3. har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Ooja. 
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Jeupp.
5. har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Vet inte riktigt.. kanske ? 
6. har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Sånt är idiotiskt? Men ja
7. har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom?- Hah ja
8. är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Oftast, men inte om det är med rätt "någon"
9. har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Faktiskt, fick rosor på alla <3ans dag av någon ;O
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? – I'll believe it when I see it

t i o s a k e r ;
antingen eller
1. kärlek eller pengar? – Kärlek
2. vin eller öl? - hört talas om nåt som heter vodka?
3. dag eller natt? – "Show me what it looks like, outside your window at twilight
4. one night stand eller förhållande? – Helt klart förhållande.
5. tv eller internet? – Internet, det går se tv där oxå nu för tiden, you know 
6. pepsi eller cola? – Cola<3 
7. vild fest eller romantisk hemmakväll? – Just nu? Vild fest. Oftast vild fest.. Vem fan ska jag ha en romantisk hemmakväll med? ;S 
8. färgfoto eller svart och vita? – Svart/vitt oftast 
9. telefonkontakt eller face to face? – Beror på vad som sägs..  
10. bilddagboken eller myspace?- Facebook ?

t i o "H a r d u n å n s i n"
1. har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? – Bara ut på gården för att möta någon mitt i natten... (A) 
2. har du nånsin viljat ta livet av dig? – Några år sen sist nu faktiskt =)
3. har du nånsin gjort något du ångrar? - Finns det någon som inte gjort de?
4. har du hoppat bungy jump? – skulle vara svinigt kul men jag skulle aldrig våga 
5. har du nånsin varit med i en olycka? –  Jag har orsakat många olyckor ;O xD
6. har du nånsin ätit en hel tårta? – Njäe, men nära en gång ;O 
7. har du nånsin önskat någon att göra dig riktigt illa?- Skulle kännas jätteskönt med en knytnäve i ansiktet igen! Not. Vafan är det för fråga?  
8. har du nånsin gått på bio ensam? – Haha joo jag är faktiskt så patetisk
9. har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – Ja ?
10. har du nånsin tyckt att världen suger? – Världen suger, no doubt about it

t i o K ä n s l o r
1. saknar du någon just nu? – Jaa.. Stupid idiot =( 
2. är du glad? - Någorlunda=)
3. är du fundersam? – Finns inte nog mycket i mitt huvud att bli fundersam över ;O 
4. är du uttråkad? – Ooja, skulle jag göra dethär annars?
5. är du tysk ? – Svensk?
7. är du italienare? – Är du döv? Svensk.
8. är du fransk? – Seriöst, you've got a problem
9. är dina föräldrar fortfarande gifta? – Jeupp
10. gillar du någon just nu?- Jeupp =$

om dig.

1. hur mycket är klockan just nu? – 00.25
2. namn? – Erika Awesome 
3. vart bor du? – Skehamn, there's no place like home 
4. hur många barn vill du ha?- Minst 2, helst inte fler än 4 ;O
5. vill du gifta dig? – Jorå, men inte i kyrkan ;O Utomhus skare vara=)
6. rullar du spaghettin eller skär du den? – Jag skär den sen så rullar jag den ;O
7. har du ätit sushi? – Tål inte fisk.
8. favoritglass? – Daimstrut.. eller.. Ben & Jerry's kanske? 
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – Mamma har bara nå skit.
10. humör? – Uttråkad

fyra grejor.


1. har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej men det är en av mina livsplaner, du o jag eve, du o jag.. 
2. har du en hund? – 4 ;O
3. sover du helst själv eller med någon? – Helst med någon.. 
4. tror du på spöken? – Klart =)

SKULLE:

1. skulle du vilja vara längre? – njaa, jag är ganska awesome 
2. skulle du vilja väga mer? No thank you ;O 
3. skulle du vilja ha sex nu? – Hehe.. (A)
4. skulle du vilja dricka dig full nu? - Ooja.

VEM.
1. vem älskar du? – Bra fråga, when you get the answer, can you let me know?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: