Solen skiner men det skulle lika gärna kunna spöregna

Konstigt humör idag, bra dag men är helt neg.
Blir att gömma sig under sitt berg av läxor ikväll tror jag.. Eller så ligger man i sängen o ser tv hela kvällen, skulle vara härligare faktiskt på något sätt ;O

Feest imorn, WHAT THE HELL IS WRONG WITH ME? Varför peppar jag inte? Jag är typ sjuk... Haha fast jag är ju typ de så då har jag en förklaring =)

Näe, godnatt elr nåt.
Tjoo
Postat av: j

jävla skit:( jag var jättepeppad, men är typ sjuk nu & då är man inte direkt pepp på att vara full:(...! åh! Hoppas det känns bättre sen, men annars måste jag kurera mig till nästa helg åtminstone!

2009-09-17 @ 21:20:08
URL: http://jossipossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: