Händerna luktar frolic o läder, en bra kväll på klubben

Jag tänkte såhär, jomen visst jag kan fara på bruks en stund, gör klart historian när jag kommer hem=) Men jag kom inte hem förän typ kvart över 9 :P Var där några timmar alltså^^ Regnet öste fan ner i början, men sen började det ljusna. Gick omkring med Holly nästan hela kvällen. Man får verkligen en annan bemötning när man har en "riktig" hund ist för mina små vita får :P Massa lydnadsfolk som pratade med mig som jag aldrig har träffat förut, lite kul=) Men nu måste jag ju få upp intresset för sånt igen, slocknade ju lite där då mina hundar varken kan gå fot eller lägga sig i blött gräs :P Men det blir säkert kul med Holly=)
Körde lite agility med Ronja men det gick bajs, småregnade o gräset var ju blött ;O Hahaha fjollhund<3

Aja, historialäxan är gjord nu iaf :} Hann med allt, fan vad jag är bra! Det är så inte jag att faktiskt göra läxor ;S
Med lite godis går allt ;D

Tjoo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: