Wake me up when September ends

Fyfan så trött jag är, skulle kunna sova i ett år känns det som ;S Eller hela september iaf ;D Men sånt har man inte tid med, som min käre Duts jämt säger "Sova kan man göra i graven". Måste verkligen ta tag i kommunikationsskiten. Vill inte svika min grupp ;O Redovisning på måndag, yeah that's gonna happen.
Inte får man sova i sin egen säng ikväll heller ;O Iväg med husvagnen far vi där efter 7 nån gång. Det gör det lite svårare att inte lägga sig i sängen nu, kommer sakna dig min vän=(


Äh, blir nog att gå under jord när helgen är över. Gömma sig en vecka och bara sova, skulle vara skönt ;D
Slow down you crazy child
Take the phone off the hook and disappear for a while
It's alright you can afford to lose a day or two


Tjoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: