You found me

Bra dag, äntligen är bilderna från i fredags ute på bloggen också så klassen är säkert glad på mig just nu=)

Teckenspråk är alltid lika kul, lite bilder från förra veckan ^^

Jag och Marre spårade sönder Stephen Lynch - Little Tiny Moustache. Alla som har hört den borde tycka att denhär bilden är lika roande som vi gör xD

Om någon inte ser så står det "Erika är AWESOME tycker jag // Marina"
Jag vet ju redan att du tycker det Marre men det är tur jag kan visa hela världen ;)

Idag hade vi inte lika kul men det är alltid lärorikt på lektionerna :P
Nu blire faktist House alldeles strax så jag ska göra mig nå mackor o sätta mig i soffan med en filt o mysa med min nybadade fluffiga hund=) Och den dära andra svarta saken också.. Näe skoja jag älskar henne =)



I lose myself in all these fights
I lose my sense of wrong and right
I cry

I'm shaking from the pain that's in my head,
I just wanna crawl into my bed
Postat av: Marina

Jag tror, och hoppas, att hela världen ser att det där inte är min skrivstil. Jag skulle aldrig säga, vilket jag redan råkat göra, eller skriva att du är awesome! :P

2009-09-30 @ 19:19:35
Postat av: Hello

Well you found me

Congratulations

Was it worth it



The only thing you managed to break so far

Is my heart

This isn't brave

It's murder

What did I ever do to you

You don't even care, do you

2009-09-30 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: