You said "move on", where do I go?

Nuså, har skrivit ett A4 om sömn, hoppas verkligen att det duger! Vill absolut inte få min grupp att se dålig ut på något sätt, då hoppar jag hellre ur gruppen.

Nu äre nog dags att ta på sig lite kläder kanske? ;O Börja packa in i husvagnen o kanske ta sig en sväng med lillskruttan innan den långa bilfärden.
Måste ringa Sari också, med svansen mellan benen. Jag känner mig helt värdelös, har inte hört av mig en enda gång sen vi hämtade Holly! Fy skäms! Men vi kommer vara kanske en mil ifrån Hollys förra hem hela helgen, jag måste ju nästan ringa o höra om vi kan hälsa på en stund. Bara att hitta på undanflykter o be så mycket om ursäkt.
Nu, kläder.
Tjoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: