Your arm felt nice wrapped 'round my shoulder

Fy helvete för allt jävla skit =(
Har fan inte varit såhär dålig sen jag var typ 10 år. Känns som om jag har typ 42 graders feber, halsen kan ju ta sitt liv, huvudet tänker sprängas vilken sekund som helst o mår så jävla illa så kan inte ens äta nåt =( =(
Inte okej. Fail.
De två orden som definerar vårat liv, eller hur vare nu igen Matte?
Har en sånhär jättetrevlig dag då allt känns skit. Ingenting man gör duger o världen vore bättre om man inte fanns, sort of.
Åter igen Fail. Big Fail.
Blir då ingen skola imorn, känns nästan litegranna halvskönt förutom att jag missar teckenspråket. Och att det skiter sig på HU för nu har dom ingen som har hand om agilityn imorn.. Se där, jag sviker folk o inget jag gör duger, typ.

Äh, nu slutar vi deppa o lägger oss o sover ett tag till. "Ingenting blir bättre av att deppa=)". Tänk framåt, o positvit, Göteborg om typ 50 dar ;O =) Okej det var lite väl långt bort.. Tänk Station med klassen om typ 2 veckor =D Mkt bättre=)
Tjoo=)

Jag fattar fan ingenting,
bara att tänka på dig får mig glad igen, tack=)

Postat av: M

Glöm inte Awesome! För vad har vi annars förutom fail och inte ok?

2009-09-06 @ 18:53:04
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Marina

Ingen riktig teckenspråkslektion utan dig :(

2009-09-06 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: