You're nothing but an extra, and baby I'm the star

Har köpt en jätte awesome awesome-hatt. Den är så awesome så jag blir bara lite mera awesome än allt o alla när jag har den. Nog för att det var jag ju förut också.

Sitter otåligt och väntar på mina kära små vänner som inte kommer till mig. Nog för att det är typ 2 timmar kvar tills vi ska till StefN men jag vill verkligen, verkligen börja dricka snart.
Feeeest ikv. HELT OKEJ. Men jag vill ju dra en krogrunda också jue ;O Hoppas på att man kan övertala nån nykterist att ta en sväng upp till stan... (A)
Blir verkligen inte nyktert ikväll. Tack för det by the way. Hade inte tänkt dricka förän nästa fredag men så kommer du o är en skitstövel, din skitstövel. Så tack för det. Du vet att jag inte kan hata dig nå länge..


I'm gonna rage,
Stay out really late
Gonna hang with all my friends you hate,
I may try that three-some,
Better late than never,
And better without you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: