Am I bright enough to shine in your spaces?

Härligt trångt i sängen just nu >.<
Mami är i Dalarna med mormor o morfar, o pappa for för några timmar sen, så alla hundarna får sova uppe hos mig. Det är väl inte såå hemskt med 3 små fluff i sängen, men det är bara de att min stora vovvse är bortskämd med att få ligga i sängen så länge datorn är framme, så det är rätt trångt just nu :P

Appropå min stora vovvse, hon har varit superduktig idag! Hon är så himla lättlärd!=)
Idag har hon lärt sig att hämta saker som jag "tappar" på golvet. Först så körde jag med samma sak som hon har lärt sig att städa bort, spenkoppen. Lagomt bra att bära omkring på verkar hon tycka :P Det var ju då super lätt såfort hon insåg att hon skulle he den i min hand. Så då tänkte jag "hmmmm..." osså gick jag o hämtade en penna. Det gick snabbt för henne att inse att hon skulle plocka upp den, och sen bytte jag till spenkoppen (som hon direkt hämtade o la i min hand) o sen tillbaka till pennan och då förstod hon direkt. Så då provade vi med en sjal, en mjukiskanin o ett par sockar. Allt gick jättebra=) Förutom att hon försökte bita sockarna när jag tog på mig dom xD Menmen, hon är ju valpig än :P
Sen så försökte jag lära in target med post-it-lappar, men hittade bara nå miniatyr ;S Hursomhelst så fick hon för sig att hon skulle bita i den... Så det får vi jobba mer på. Men med hjälp av en mini-post-it så lärde hon sig att tända kökslampan=)
Sen gick vi en långis i solen. En riktigt härlig o underbar dag!


Imorgon äre skola igen, wow vad vi längtar.. Skulle hellre vara hemma o träna Lollan hela dagen! Men bara att bita ihop o göra det man ska.
Nu blir det (troligtvis) sova. (om det inte blir ett avsnitt av The Mentalist)
Tjoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: