"Det är tydligt att man har trampat i ett ormbo, fullt med begravda hundar" - Bergslagsposten

Slö dag idag. What to say.. Har börjat lära Holly att städa efter sig=) Idag lyckades hon lägga leksaken i lådan för första gången :D Det var dock väääldigt mkt tur, tror inte hon visste vad hon gjorde :P
Var så förbannat godissugen att jag faktiskt gick ända bort till Alba för att köpa godis. Självklart så var jag tvungen att köpa godis åt bror o far också, så jag gick därifrån med 2 chipspåsar, en liten godispåse, choklad o en 1,5l cola.
Man kände sig feeeet xD
Nu ikväll har jag också insett att jag har sårat en vän med mitt förra inlägg.
Jag ångrar inte det jag har skrivit och jag tänker inte ta bort det, men jag skulle ha tänkt på att hon kunde ta åt sig av det när det faktiskt ärligt talat inte var min mening. Även om jag har varit besviken på henne ett tag så var detdär mer riktat åt en annan person. (Och alla idioter som har hittat en riktigt fin person men beter sig som svin, ni vet, allmänheten.)
Så förlåt gumman, du vet att jag alltid älskar dig=)


"I'm gonna give Danny my whole heart,
but don't ever think I'll be able to look at another sunset
without thinking about you."

Postat av: Helena

Svar: Tack, jag mår tillräckligt dåligt ändå utan att någon hackar på mig, skönt att det inte var till mig då :) sötunge <3

2010-04-06 @ 09:27:25
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: