Every second counts 'cause there's no second try

Dagen började sämst, var trött redan innan jag vaknade.
Höll på att missa bussen, hade skor jag fick skavsår av o allmänt sämst. Men man blir alltid lite gladare av att träffa klassen=)
Osså fick vi studentmössorna!! =D AWESOME.
Ingen var hemma när jag kom hem, så sprand direkt till mormor o morfar för att visa min fina mössa =] Vi pratade klänningar o plugg o sen så komme vi visst fram till att jag inte visste vad jag gav mig in i när jag köpte Holly o att en hund är jobbig o att jag inte kan ta hand om henne. Jag blev faktiskt lite sårad. Så dagen gick neråt igen.
Pappa komme hem, mamma kom hem, vi åt hamburgare, pappa for o jobbade igen..
Jag gick på Ica med Holly o människo-Ronja.
Mamma sa att "om du verkligen anstränger dig ordentligt o letar jobb, så kan du få fara till Göteborg" ♥!!!!!!!!!! Fucking AWESOME! Jag älskar min mor så otroligt mycket!!!!!♥

Kvällen har spenderats med att försöka hitta en studentklänning.
Helt otroligt hur alla dom finaste är fel. En jättefin jag hittade men den är champangefärgad, o den andra är benvit o skulle kunna passa bra men då ären så kort så mormor lär ju få en hjärtinfarkt eller nåt..

Ska på stan med Mami imorn iaf, se om jag hittar någon klänning där.(O försöka tigga till mig mina skoooor♥) Annars blire beställa på nätet.

Nu blir det typ Vampire Diarys
Tjoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: