Feeetz@StefNs(new)place

Jorå, vart en skaplig kväll=)
Mami ville inte att jag skulle dricka den kvarglömda skumma flaskan med hembränt så jag fick ta litte vodka av henne (A) Klarade mig rätt bra på det :P
Fick fina tatueringar, en vampyrtjej o en valross på vardera boob osså självklart TRAMS på armen!
Mkt skumt folk hos StefN, nå minderåriga som jag ville slänga ut genom fönstret men annars vare okej:P

Vart faktiskt, tro det eller ej, Olles ikväll! Men det var awesome, dom hade jättebra trubadur (som brukar spela på Calles btw) så det vart bra stämmning där med :D
På något sätt så lovade jag T-boy att jag skulle dansa på ett bord i slutet av kvällen för att hon trodde att hon skulle ha tråkigt.. Så visst, upp på bordet for jag! Men kunde typ inte stå där för jag slog i huvudet, men jag satt på huk o shakea lite, sen fick hon ta en bild när jag stod upp :P Otroligt nog så såg ingen vakt något o jag kunde lämna lokalen utan eskort ;P
Träffade Cheezy o Sweet i kappkön. Inser nu att jag trängde mig förbi typ massor av folk när jag såg dom för jag ville ha min väska tillbaks, men ingen protesterade då :P

Men jag blir typ rädd. På den korta biten från Olles till busstorget hann 2 bilar stanna o fråga om jag ville ha skjuss, och sen på busstorget stod det en hög invandrare som började ropa åt mig.. Tur mami var där redan annars skulle jag typ börja gråta.
"Gangbang - 5 of 6 people enjoy it!" I'm the sixth.

Nu blire typ.. Nå serier o sen natti! Burträsk imorn.
Tjoo
Postat av: Anna

så det var den du hade tänkt ge till mig ;)

2010-04-04 @ 13:03:34
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: