How could you be so heartless?

Jag är förjävligt less på killar. Lögner o svek.
Det är som allt jag kopplar till alla killar nu för tiden. Eller de flesta, det finns undantag.
Men hursomhelst så har det typ blivit "okej" för killar att vara svin. Det är typ det som förväntas av dom. Alltid hoppas man att man ska träffa the one who proves you wrong, men lika bra att anta att dom är svin tills dom visar motsattsen. (Jag vet att jag har många fel i min teori, och jag håller inte alls alltid mina egna regler ens men ikväll äre bara såhär.)
Visst jag blir förbannad och vill slå ner folk när jag hör vad vissa av mina tjejkompisars pojkvänner har gjort, men det är fan mer chockerande när jag hör att vi tjejer är fan inte ett skit bättre.
Om jag hade så tur så jag hade hittat mig en kille som älskade mig så skulle jag göra allt i min makt för att aldrig såra honom. Inte en jävla chans i helvetet att jag skulle vara otrogen eller flörta med andra killar. Spec inte om han är med mig på krogen.

Dom flesta förstår nog att dethär är menat åt någon som jag inte är särskilt glad på just nu, men seriöst tjejer. Om ni har hittat någon som älskar er för den ni är, varför ens riskera att förlora honom ?

Så just ikväll så tycker jag att ALLA är totala idioter.
Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: