I must be running on sunshine!

Längesen det var sånhär fördröjning på bloggen, hela 3 dagar!!! :O
Taah som om jag bryr mig.
Har haft för roligt för att skriva på bloggen!
Gick på stan i lördags med morsan o Maggan, hittade studentklänning, o skor! Jag blev faktiskt jättesöt! Provade allt tsm när jag kom hem, skorna, mössan o klänningen. Jättefint=) Och fatta dethär då :O Klänningen är en storlek 34 ! Jag har väl aldrig kunnat ha de förut xD Jag älskar min hund som tvingar mig i form :P
Nog för att det jag inte ville skulle hända redan har hänt. Om ni följer min tankebana :P Jag ville inte ha likadan klänning som nån annan, därför jag skulle sy egen, men orka :P Anywho så har jag redan hittat en tjej som ska ha en likadan xD
Menmen, är RÅTAGGAD! Vill ta studenten NUUUUU!

Sen, söndag så vart de Bersaglass med Åke, Matte o RW=)
O idag var en underbar dag♥ Köpte smycken till studenten idag=)

Det bästa med allt, som jag faktiskt tror att all denna lycka kommer från, är att solen har skinit varenda dag hela helgen! Och jag har typ fått färg =]

Allt är awesome o jag är bara överlycklig! =)
Tjoooo
Postat av: Helena

Lite opeppad man blir när det var mulet idag då :(

2010-04-27 @ 08:13:10
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: