I used to be my own protection, but not now

Haft en bra dag, började i skogen med Holly och kameran. Ni ska veta hur många busbilder jag har!=)
Sen så var Lucas o Linus hos oss i morse så fick umgås med dom lite före skolan.
På skolan såg vi en film om "det manliga fortplantningsorganet" o hade klassråd, planerade lite om sista veckan. Hur härligt låter inte det?! Fast lite ledsamt kommer det nog bli, vattenfast maskara på studentdagen^^

Efter skolan gick jag o Ida på stan, hon var smakråd åt mig när jag köpte solbrillorna, så nu måste dom ju bara vara snygga ;P Hittade mig ett par ljusa billiga jeans=) Hade tänkt köpa en såndär snygg kavaj men den jag ville ha var slut=( Så då vart det jeans.

Väl hemma så vart det över till mormor o morfar för PALT! Så där fick man leka lite mer med mina älsklingspojkar♥

Känner mig bara allmänt positiv just nu, något måste vara fel ;O ;P
Känns inte som om jag är alldeles ensam, sådär som det brukar göra. Känns bra.
I used to be my own protection, but not now.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: