I wanna give you hope, just for fun

Bra dag, soligt o härligt! Åt frukost ute på altanen o solade benen medan jag läste "Mentalaktivering av din hund" (åter ett bra tips för er hundintresserade).
Sen vart den 1½ timmes prommis med Lollan till Ursch-viken o tillbaks. Nu ikväll så gick jag en sväng med Holly o tog med Tess, och det gick faktist bra! Förra gången jag försökte mig på detta så hade jag tänkt lägga ut Holly på blocket.se för hon var så jävla jobbig, men det gick riktigt super=)
Fast självklart så var morsan inte långt bakom oss med dom andra två, så det vart lite kaos i slutet :P Vi träffade Nina o Mikael och deras lilla Alice, så det var jättenyttigt för Holly. Vi stod där med 4 andra hundar och hon fick bara sitta o vara passiv. Jääättebra träning :P
Hon har varit allmänt duktig idag min flicka =]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: