Jag är snabbare än min borderblandning!!!!! *Pang*

Ni ska bara veta hur otroligt duktig min flicka var ikväll!
Först var vi ute o sprang lite, det gick bra, hon är mer fokuserad när det går snabbare, ska inte ner i diket lika mkt. Måste bara bättra på min kondis lite till xD
Sen, borta på travet. Hon var så duktig! Jag brukar inte ta av henne kopplet men av någon anledning så gjorde jag det och det gick jättebra! Någon hade ställt upp en "sockerbit" och hon var så himla smidig o lättstyrd, o tog säkert 5 hopp efter varandra innan hon fick godiset. Osså tog hon tunneln o 2 hinder efter den. Efter några försök dock^^ Hon har en tendens att hoppa på mig när hon kommer ut ur tunneln xD
Näe, fyfanken så stolt jag är! Hon var sååååå duktig!
Det börjar likna något nu, hon kanske faktiskt blir en riktig hund tillslut :P



Tidigare idag:
*Telefonen ringer*
Jag: Halloj?
Lena: Hej Erika!
Jag: Hej Lena!
Lena: Skulle du vilja tjäna 50kr?
Jag: Ehm.. Visst..?
Lena: Men så bra! Då möter du mig utanför så får du 200kr att gå och köpa cigaretter åt mig för!

Hon i kassan såg inte särskilt glad ut på mig när jag köpte tre pack cigg :O
Måste kanske också säga att jag inte köpte ut åt någon minderårig, utan Lena är min 50åriga granne :P
Postat av: Anna

Haha, ungefär lika fint som min och Mattes lilla historia i kassan för att köpa cider "Åhneeeej, jag glömde kortet, kan du betala åt mig" ;) Inget misstänksamt där inte ;)

2010-04-07 @ 00:34:06
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: