The whole world can just go to hell for all I care tonight

Har varit en härlig dag, suttit ute i solen massvis

Kvällen har inte varit lika bra, känner mig halv arg/lessen. (Som man ser på rubriken^^)
1. Holly var helt omöjligt o jag känner mig allmänt värdelös när jag inte kan få henne att gå fot.
2. Blir inte fara på musiktreornas konsert med Lima som det var tänkt,
3. För Lima har blivit bjuden till Carro på hennes födelsedag men de har inte jag =/
Men det är nog mest för jag är så godissugen så jag håller på att dö och jag vet att pappa sitter där nere o smaskar. Och för att pappa tror att han kan allt om allt o alltid säger saker åt mig som han inte vet något om.
Om det nu är så jävla enkelt så kan ju han prova det själv nångång.

Har upptäckt min gamla kärlek till någa TH låtar, känns lite smått nördigt men texterna är bra.
Nu blir det serier, imorn fotorunda i skogen med Lollan♥
Tjoo

Eyes closed
And fall

Postat av: Anna

Det var inte därför jag ställde in.. :(

2010-04-19 @ 23:43:09
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: