Things ain't bad but things ain't right

Uppdatering:
I torsdags hade vi Företag för en dag, ett minitivoli på torget med vattenballongkastning, ansiktsmålning osv.
Var svinigt kul, vi tjänade 157kr iaf.
Igår, tråkig dag, men inte jobbig.
Igårkväll. Chillkväll med Tina, Daniel, Kim o alkohol=) Hade jätteroligt iaf, längesen jag skrattade så mycket xD

Idag. Vaknade med något jag trodde var baksmälla, men huvudet har fortfarande inte gått över, och jag har ont ÖVERALLT. Kan fan inte använda min höger hand. Nog för att den har varit cp ett bra tag, men det är läskigt att inte ha nån kraft i handen :S Tappar typ allt jag försöker lyfta...
Huvudet är hemskt somsagt, och snuvig är jag. Men vad kan jag förvänta mig när man står i t-shirt o strumpbyxor på torget en hel dag o blir blöt av vattenballonger. Skyll mig själv:P

Känns typ seriöst som om jag håller på att dö. Eller gjorde de tidigare idag iaf, lite bättre nu efter middagen.
Hoppas mamma har choklad med sig åt mig
Vill egentligen verkligen verkligen ut på Calles, jättebra trubbadur ikv, det var läääängesen.
Men blir väl The Mentalist o choklad i soffan för mig själv.
"Are we living or dying?"


Btw. 1 poäng över godkänt varje gång, känns inte bra. Godkänt är ju godkänt men 2 poäng mindre o inget körkort.. Vi får se hur det går på ------. Haha som om jag skulle skriva när jag hade skrivning o uppkörning här? Då får ju alla reda på att jag inte klarade det ^^
Hoooj.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: