Where did I go wrong?

Gårkvällen var mys=)
Idag så har man verkligen inte gjort mkt, klädde på mig för typ 2 timmar sen, chilldag♥
Har dock klippt klorna på Holly, gick ovanligt bra=) Osså har vi börjat träna in "Städa", plocka ihop hennes leksaker o lägga dom i lådan :P
Gick en sväng i skogen. När jag släppte lös henne så kände jag verkligen hur längesen det var vi var i skogen sist. Gud så hon sprang! Men det var nästan lite läskigt, dimmigt som fan där inne :P Gick en riktig långsväng så vi vart ute i litte över en timme iaf=)

Nu blir det visst iväg till Legendary o sen vidare till AnnaÅ. Är typ fest eller nåt där :P Har inge alkohol så de blir nyktert för mig iaf. Känner mig halvdepp, inte så social. Men, man gör väl det bästa av kvällen=)
Man kan ju inte sitta hemma o deppa en torsdagkväll :O ;P

Dags att bege oss,
Tjoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: