Åh Erika, du är så söt. Du ser ut som grööööt! Alltså fin gröt.

Så gick Kimothys kärlekslåt till mig i onsdags xD


Lite sent såhär men uppdatering från onsdagen nu iaf.

Hade så svinigt kul! Hämtade Pia halv 3 så vi flummade på och försökte göra oss snygga innan middagen. Men tiden gick lite för fort för oss så vi for halvfärdiga till Tina&Daniel. Haha men jag höll på att dö xD Pia stod med plattången o skulle fixa nå lockar i luggen o ropar "Erika kom hit och hjälp mig !" Hehe, det är tydligt att vi inte känner varandra så bra ;P

Väl hos T&D så for vi iväg på Maxi för att inhandla allt som behövs för att äta tacos
Vi lagade till maten, åt oss proppmätta och började med drickandet!




Helt ärligt så var det lääängesen jag drack nu. Jag har ju kört överallt.. O om jag har druckit så har de ändå bara faila o jag har inte känt av det. Men nu vart jag full :D
Så lycklig Erika :]

Vi spelade ölspel och lekte Sanning elr Konka hela kvällen, vart lite intressant där ibland ;)

Fanns alltså EN bild på Pia.. Gissar att hon var bakom kameran mesta tiden :P


Kimothy och Daniel fick pussas (A)

Nils o Tina fick pussas..

Kimothy o Lillan fick pussas..

Kimothy och Tina fick.. pussas tror jag..


Helt ärligt så tror jag alla pussade alla den kvällen xD

Nils fick spela apa (A)

Headbang

Daniel mätade  mina lår av nån anledning.. Antar att jag sa att jag var tjock :P
Hans var bredare än mina (A)

Btw, vacker jag är...

Proffesionell rumpning pågår !


Jag och Pia drog oss vidare in mot Station. Hittade lite randomfolk man kände, o Pia hade då verkligen trevligt ;) Jag hade en väldigt bra kväll också!=)

TACK ALLA!! :)

Sen fanns det några vackra bilder från dagen efter på kameran också :P
Jag vet du vill ha mig Daniel! Någon dag så.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: