♥ Anna ♥

Idag är en dag för Annor!

Har modefierat min klänning nu på morgonen, sytt fast nå sidenband så jag kan knyta den bak, får finare figur då ;)
Nu ska jag ta mig nå lunch, springa genom duschen, raka benen osv och sen bär det iväg till Anna nr.1 kring 4=) Almighty alltså!

Efter trevligheterna där så drar jag vidare mot min andra Anna, Olsson=) Där blir det tacos, alkohol o massor av tjejsnack. "Jag vill höra alla snuskiga detaljer ;)"
Sen bär det ut på Olles! Claes o Micke spelar så det blir bra!

Taggar sönder just nu, just när jag började skriva det här inlägget så började underbara spotify att spela Sweet child O'mine. Jag blir glad=)
Tror dagen kommer bli awesome!

Däremot så vet jag inte vart jag ska sova ikväll... Tar med kudde o filt så kan jag krasha i bilen om inte annat!
Om någon har ett sängerbjudande åt mig, eller soffa eller golv för den delen, så hör gärna av er :P
Postat av: Anna Oooh

Man ska inte mucka med kissnödiga tjejer xD

2010-08-16 @ 15:36:17
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: