Don't hang your head in sorrow

Har just kommit in från en prommis med Sabina o Sally. Och Holly då ^^
Det var så fult, för helt plötsligt så var Sally bara borta. Holly kom till mig så jag koplade henne osså började vi ropa och vissla och skrika på Sally, men hon fanns ingenstans. Efter 10 min så började vi vara smått oroliga, men då ringde Sabinas telefon.
"Det är säkert Emma som ringer o säger att hon är hemma nu" sa jag lite på skämt. Men tror du inte det var Sabinas son som ringde o berättade att Sally hade sprungit ikapp honom när han var påväg hemifrån med cykeln, så han hade vänt och tagit med henne hem x)
Hon måste ha blivit skrämd av grävmaskinerna som höll på på grusvägen, tur hon hade nog med vett att springa hem iaf.

Saknar lillgumsan<3


Nu bär det iväg till stan för att hämta Pia, sen ska vi göra oss fina o fara till Tina&Daniel för tacos o alkohol♥
Sen blir det Station! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: