Guys don't have walks of shame, they have walks of "Hell yeah man, I did it! BOHYA!"

Vart en bra kväll igår, på något underligt sätt :P
Träffade Lisa, Magda, Lina osv på bussen, jättetrevligt! Dom bjude mig på dricka också, så jag var faktiskt lite rolig innan vi var i stan :] Däremot så levde hela bussen jävel, o de va nå 92or som (oxå) satt o drack, så när vi kom fram till stan o jag klev av bussen så var det första jag såg 2 poliser. Tog mig förbi dom som en smidig liten skugga, men såg när dom tog fast Lisa o folket...
Hittade igen Simon o resten av Liquid Echoes inne på Olles, så var med dom ett tag. Sen komme då Lisa m.folk o berättade vad som hade hänt. Lataste poliserna i världen.
"Ska vi skälla ut dom eller ska vi låta dom gå?"  - "Vi låter dom gå.."

Hat over Hills spelade, självklart. Lovade Claes att jag skulle komma, endast därför jag var där x) Lite roligt att fara själv på krogen, när man nu alltid hade nån att vara med ändå xD
Fan vad dåligt det var egentligen.. Skulle inte ha farit på Lanternan för där var dom så jävla bra o sånt röj, så nu sög Olles. Fast ni vet ni är bra ändå pojkar^^
Men chocken!! Dom hade rakat skallarna, alla tre. Inte okej pojkar..

Träffade Henke, Cheesy, Joar bl.a, hade trevligt=)
Skulle egentligen sova hos brorsan, o Dalle bor typ alldeles brevid, o dom hade bil :D Så skulle åka med dom, blev att jag krasha hos Dalle iaf. Och så snäll o söt som jag är så lovade jag att köra Mickes bil till Byske nu på morgonen :P
Men de var helt okej, fick träffa Claes mamma, hon var snäll ^^ Och vart kär i en nakenhund :O Har aldrig tyckt om dom, men powderpuffarna går ju som bra, men den var råsöt!
Tur att pojkarna är så trevliga så de gjorde då inget att spendera förmiddagen med dem!

Udda men bra kväll.
Ikväll blir det förhoppningsvis vara med Anna, o dra ti Kurjan för att se Krutov♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: