He is more than a man, he's a shiny golden God

Jag blir less. Såfort jag är sysslolös vill jag typ klösa ut ögonen på migjsälv :O SÅÅÅÅÅ TRÅKIGT.

Har spenderat dagen med buspojkarna, det var helt underbart även om jag var trött som stryk o fick huvudvärk av lasersvärden :P Jag gjorde något iallafall!

Har nu provat nästan alla pappas flanellskjortor, inför maskeradkvällen imorgon. Tror det blir trailer trash eller truck-chick eller vad man ska kalla det :P Jag tkr jag vart jättesöt iaf ! Och då göre ju då inte så mkt om inte alla fattar att jag är utklädd ;) Näe men det blir bra. Får pilla lite i bilen före också så jag blir oljig o svart om händerna ^^

Det var ett rätt roligt samtal också när jag ringde farsan o fråga om jag fick låna en skjorta.
Han är ute på motorcykelvecka, ska ner i nånstans o kika på nån mässa.
J -"Hej, har ni trevligt?"
P -"Jodå, sitter hos (namn jag glömt) och ska ta mig en öl. Vad vill du då?"
J -"Får jag inte ringa för jag saknar min pappa? :O"
P -"Om du ringer för att du saknar mig så är det något fel, vad vill du?"

Så jag frågade om jag fick låna en skjorta av han, och han förstod inte varför jag ringde o frågade. Tyckte det bara var allmänt hyffs att fråga före man tar något, menmen ^^ Berättade om maskeradkvällen o sa att jag skulle vara lastbilsbrud, så tror han vart lite småstolt :] x) Han önskade oss en riktig trevlig kväll o tkte jag skulle ta med kameran, vilket inte är en dålig idé!

Nu måste jag bara fara på ICA o köpa lite choklad♥ :$
Blir inget godis i helgen så vi äter det nu!
Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: