Hold on, hold on before it's all gone

Gårkvällen.
Ja vad ska man säga :P Var verkligen inte peppad efter en natt av 5 timmars sömn xD
Vart lite gladare när Linda skulle med, för hon skulle också vara nykter. Alltid lite trevligare med någon fler som är nykter ^^ Men Lindas bil är cp o ville inte starta.. Tillslut tog hon sig hit iaf, så då for vi o hämtade Viktoria o drog upp till stan på fest.

Väl på festen så insåg Linda att hon kände typ massa folk där. Tur dom var trevliga så jag inte hamnade utanför :$  Vi spenderade mesta av kvällen inne i köket med sällskap av nå trevliga killar.
Däremot tjejerna.. Fyfan så störd jag blev. Det lät som en hönsgård, man kunde inte ens höra sig själv tänka när man var i samma rum som dom :S Osså drack dom upp halva våran redbull dom jävlarna !!

Jag, Vicky o Linda drog mot Olles iaf. Där insåg jag att jag hade fan inte börsen med mig! Tog mig inte in för jag hade inget leg, även om vakten ville släppa in mig, men han skulle ju typ råka illa ut om personalen fick reda på de.. Så jag skjussade hem Vicky, hämtade börsen o bytte till papis bil ist för gamvolvon :P

Innan jag var uppe i stan igen så hade klockan hunnit bli halv 2 så kände inte riktigt för att betala 40 spänn för att gå in, så jag stod över staketet o snackade med Linda o Nord. Sen gick jag o satte mig i bilen o åt chips när de börja regna :P

Skjussade hem Nord o 2 randoms o tjänade mig en slant !

Rätt trevlig kväll, med intressanta diskussioner :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: