It's so hard to meet the eyes I see when I try to open up my heart

Idag vart det stan med Matilda o LindaVe=)
Vi vandrade omkring o flummade på, åt på Dallas där vi träffade Macke o Danny!=) Var fan för längesen!
Sen flummade vi på lite till. Jag köpte Subwaykakor♥ Och ett armband o ett par trosor :]
Matilda köpte en fickplunta, så jävla awesome!! Jag vill me ha en men har inga peningar=(

Ikväll så har jag varit ute o sprungit med min vilde, och sen for vi upp på klubben en sväng. Ronja var råduktig, som alltid=) Holly kunde ha varit duktigare. + att hon var helt plötsligt rädd för slalompinnarna, men här hemma tar hon de jäääättebra.. så förstår inte riktigt. Menmen!
Var där med Emma o Vip, så Emma tkte jag skulle prova köra Vip för jag har lite bättre handling än henne ;P Och han var superlätt att köra! Sån kontakt han hade, helt underbart! Honom skulle jag lätt kunna tävla=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: