Just to get high

Mesta delen av dagen spenderades med M. For dit kring halv 12 o slogs lite, fick tips av hennes farsa, men jag tycker det är roligare att slå på mitt sätt :$
M åt en hamburgare, som hon först torkade bort allt fettet från.. Skum vän. Sen tog vi cyklarna till Kajutan o kramade lite på Almighty som snart flyttar :'(
Påväg tillbaka stannade vi i en lekpark där vi gungade o klättrade i pilträd.



Väl hos M igen så tog vi metspöet o gick ner till grannens brygga. Fick oss en aborre :D Men släppte i den igen :P

Påväg hem köpte jag choklad♥
Satt vid datorn ett tag o sen efter middagen for vi till Bureå o hälsade på Ragnhild o Leif. Var längesen jag var där så tänkte de kunde vara trevligt att följa med :)

Sen vart det en sväng med Patrik o Hera när vi komme hem.
Nu ska jag ta bort mitt nagellack och ha på mig en ansiktsmask en stund!
Hooj.

Postat av: Anna

pilträd <3

2010-08-13 @ 00:40:59
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

Så positiv tjej på bilden!

2010-08-13 @ 12:33:34
URL: http://rwsvanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: